کلمة المفتاح تبلیغات چاپی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فخیمی، علی ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 39 و 40 (1 صفحة - من 18 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازارتبلیغاتبازاریابىاجرامشتریانبرنامهتبلیغات چاپىروزنامهها
-
2.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
3.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رحمانیان، عماد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (12 صفحة - من 91 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییتحلیل کیفیبازارگراییتبلیغات چاپیکدگذاری دادهها
-
4.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ روستا، احمد ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد سوم) (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
5.
مؤلف : دانشگر، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : حسینی، عاطفه ؛
مجلة:پژوهشنامه گرافیک و نقاشی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 1 (13 صفحة - من 4 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:آرایههای ادبیمیزان استفادهتبلیغات چاپیسطح دشواری
-
6.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
7.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1398 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایبرندینگساختار بازاریابیتبلیغات چاپینو آوری در طراحی
-
8.
كاتب مسؤول : عبداللهی، نازلی ؛ مؤلف : سلطانیفر، محمد ؛ قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1399 - شماره 47 ، B (Azad University (11 صفحة - من 13 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات چاپیتبلیغات القاییتبلیغات پخشی و مصرف محصولات فرهنگی
-
9.
كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛ جهانبخش تهرانی، پگاه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1050 إلی 1068 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیعناصر بصریلبنیاتتبلیغات چاپیبهخاطرآوریتبلیغاتعناصر بصری تبلیغاتلوگوتصویررنگمحصول
-
10.
مؤلف : دانشگر، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : حسینی، عاطفه ؛
مجلة:مبانی نظری هنرهای تجسمی»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 ISC (10 صفحة - من 134 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:لنگرتبلیغات چاپیآرایه های معنویتکیه گاه معناییقرینه معناییقرینه معنایی/ لنگر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)