کلمة المفتاح خدمات / (75 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة پژوهشنامه بیمه 75
-
1.
مؤلف : باش افشار، مریم ؛ سعیدپناه، مسعود ؛ تیره عیدوزهی، فرشید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1397 - شماره 130 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمردادهکاویخوشهبندیمشتریان بیمه عمرمشتریاناطلاعاتمدلمتغیرهای
-
2.
مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ چاقری، راضیه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1397 - شماره 129 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانرفتار شهروندیرفتار مشارکتیقصد ترک خریدمشتریمشتریانرفتار شهروندی مشتریانرضایت مشتریبیمهگذارانکارکنان
-
3.
مؤلف : درزی رامندی، سجاد ؛ شهنازی، روح اله ؛ ابوترابی، مینا ؛ نیاکان، لیلی ؛ کاوسی، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1396 - شماره 128 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بیمه درمانداده های پانلیتقاضای القایینسبت پزشک به جمعیتهزینه بهداشت و درمان خانوارپزشکبهداشت و درمانسلامتبیمهمخارج بهداشت و درمانآزمونافزایش
-
4.
مؤلف : زین آبادی، حسن رضا ؛ سلماسی، مریم ؛ سلطانی ثانی، عبدالـ ؛ طهماسبی، حمید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1396 - شماره 126 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 61 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبیمه اتومبیلنظریه زمینهایروش تداعیبیمهمشتریرضایتمشتریانکدکدگذاریمدل
-
5.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهدوی، غدیر ؛ الهی چورن، احمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1394 - شماره 117 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهنوآوری ارزشاستراتژی اقیانوس آبیالگوی چهار اقدامیبوم استراتژیبیمهاستراتژینوآوریمشتریرقابتاقیانوس آبیاینترنتی
-
6.
مؤلف : شیرکوند، سعید ؛ جوکار، قاسم ؛ مزیدی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبخشبندی بازاربخش بندي بازارارزشهای موردانتظاربيمهارزشهاي موردانتظارمشتریانشرکت بیمهبخشبندیخوشـهمشـتریانبازاربخشبندی مشتریان
-
7.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
8.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ موسوی، محمد ؛ علی مردانی، بهناز ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1390 - شماره 101 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بیمهتحلیل مسیرکیفیت ارائه خدماتمیزان رضایتمدل وفاداریمشتریوفاداریمشتریانشرکتهای بیمهوفاداری مشتریرضایترضایت مشتریمدل
-
9.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ تقی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1389 - شماره 98 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بیمهآمیخته بازاریابیبیمه عمر و پساندازمدیریت منسجم خدماتعنصربیمههای عمرشرکتهای بیمهاطلاعات
-
10.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اکبری، مسعود ؛ لالیان پور، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1389 - شماره 97 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریوفاداریرفتار بیمهگذارانشرکت بیمه ایرانبیمهمشتریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (13 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)