کلمة المفتاح درک / (371 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مختارپور، لیلا ؛ مختارپور، حسن ؛ مختارپور، زهرا ؛ نوروزیان، مریم ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
-
2.
مؤلف : جمشیدی کوهساری، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»پاییز 1402 - شماره 1 (13 صفحة - من 327 إلی 339 )
-
3.
كاتب مسؤول : رزم پوش، مرتضی ؛
مجلة:سلامت و آموزش در اوان کودکی»پاییز 1402، دوره 4 - شماره 3 (15 صفحة - من 124 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتربیت بدنیتصویردانش آموزدرک
-
4.
مؤلف : جوادی، مینا ؛ میررضایی، سیده مائده ؛
مجلة:آفاق علوم انسانی»فروردین 1402 - شماره 72 (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزشیدوره ابتداییزبان آموزیمهارت خواندنخواندنزبانکودکاندانشآموزانمتندرک
-
5.
مؤلف : آرتا، فرانک ؛
مجلة:آزما»اسفند 1401 و فروردین 1402 - شماره 173 (1 صفحة - من 46 إلی 46 )
-
6.
مؤلف : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 176 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:برندوابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه
-
7.
كاتب مسؤول : بهمنی، لیلا ؛ مؤلف : طالبی دارابی، باقر ؛ زارعان، منصوره ؛
مجلة:خانواده پژوهی»زمستان 1401 - شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 623 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیزوجینقانون مدنیخانوادهقانونزندرکحقوقذهنیت
-
8.
مؤلف : محمدی، شیرین ؛ محمدی آریا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : باصری، احمد ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره 3 - شماره 3 (16 صفحة - من 264 إلی 279 )
-
9.
مؤلف : احدی، حوریه ؛ عباسی، هلیا ؛
مجلة:زبان و زبان شناسی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 التصنيف د (Ministry of Science (43 صفحة - من 168 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:نظام آوایی زبانزبان فارسیبیاندرکروانشناسی زبانواجواکهزبانآواییبـاهجا
-
10.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (64 مقالة)
- ب (22 مقالة)
- علمی-ترویجی (14 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)