کلمة المفتاح رضایت کارکنان / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»بهمن 1384 - شماره 66 (2 صفحة - من 58 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمشتریرضایت مشتریمشتریانرضایت کارکناناسترسمدیران
-
2.
مؤلف : تیموتی کینینگهام ؛ تری واورا ؛ لرزان آکسوی ؛ هنری والارد ؛
مجلة:میثاق مدیران»آبان 1385 - شماره 16 (10 صفحة - من 22 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریاناشتباهوفاداریوفاداری مشتریانکارکناناطلاعاتمشتریان وفاداررضایت کارکنان
-
3.
مؤلف : سلطانی، ایرج ؛ داستانی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1389- شماره 217 (6 صفحة - من 49 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانکیفیت زندگی کاریبهرهوریسازمانشغلیمشارکت کارکنانرضایت کارکنان
-
4.
مؤلف : روحی، علی ؛ لشگری، زهرا ؛ آذر، نسرین ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»خرداد و تیر 1389 - شماره 144 (1 صفحة - من 60 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانرضایت کارکنانمعیارهای غیر مالیعملکرد مالی؛ شرکتهای بیمه دولتی شعب استان تهران
-
5.
مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوائیها، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1389 - شماره 5 (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریرضایت کارکنانوفاداری کارکنانتصویر ذهنی نام تجاری
-
6.
مؤلف : روحی، علی ؛ آذر، نسرین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 105 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانعملکرد مالیرضایت کارکنانمعیارهای غیرمالیشرکتهای بیمه دولتی شعب استان تهرانشرکتهای بیمهرضایت مشتریرضایت
-
7.
مؤلف : معین نجف آبادی، فقیهه ؛ بیاضی طهرابند، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1389، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 185 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمشتریانمدلیابی معادلات ساختاریرضایت کارکنانسیستم مدیریت عملکرد سازمانیاثربخشی سازمانی و نتایج مالی و بازار
-
8.
مؤلف : تقی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1389 - شماره 225 (4 صفحة - من 34 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمشتریمشتریانخدماترضایت کارکنانکارمندانرضایت مشتریان
-
9.
مؤلف : حراقی، مسعود ؛ حراقی، مریم ؛ ابراهیمی، امرالله ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»زمستان 1391 - شماره 11 (24 صفحة - من 69 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیفرهنگ سازمانیرضایت شغلیرضایت شغلی کارکنانسازمانیپژوهشرضایت کارکنان
-
10.
مؤلف : حسینی، محمد حسن ؛ قپانوری، فاطمه ؛
مجلة:کار و جامعه»مرداد 1392 - شماره 159 (12 صفحة - من 22 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیرضایت شغلیرضایت مشتریرضایت کارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)