کلمة المفتاح طرح تکریم / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سجادی زند، پریسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (10 صفحة - من 160 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانطرح تکریمارباب رجوعهزینه های کیفی خارجیمشتریرضایت مشتریطرح تکریم اربابرجوعمشتریاننظام اداریسازمان
-
2.
مؤلف : لطیفی، کمال ؛ ظهور، علی رضا ؛ اک، شورش ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 77 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عملکردنگرشآگاهیتاثیر آموزشطرح تکریمکارکنانآموزشمداخله
-
3.
مؤلف : زارعی، محمد حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان و پاییز 1381 - شماره 56 و 57 ISC (8 صفحة - من 22 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:حقوق بشرقانون اساسیکرامت انسانیشهروندیرضایتمندیطرح تکریمارباب رجوع