کلمة المفتاح فروشگاه های زنجیره ای / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : بهمنی، علی ؛ آقایی، رضا ؛ آقائی، میلاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1395 - شماره 77 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفروشگاهصنعت خرده فروشی
-
32.
مؤلف : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
33.
مؤلف : خرم، جلال ؛ مسیبی، علیرضا ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفضای فروشگاهیرفتار فرانقشی خریدارمحرک های اجتماعی
-
34.
مؤلف : حسینی، سیدعلی ؛ اسکندری نوده، محمد ؛ حیدری، فاطمه ؛ حیدری، رقیه ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1393، دوره دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:AHPTOPSISشهر رشتفروشگاههاي زنجيرهايمکانيابيشهرمکانانتخابارزیابی
-
35.
مؤلف : شریفی، کیومرث ؛ نصابی، حمید رضا ؛ یاورزاده، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعشبکة توزیع کالاکارایی شبکة توزیعفروشگاههای زنجیرهای
-
36.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
37.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ مومنی، منصور ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیمدیریت زنجیره تامینفروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره تامینمدل اروپایی کیفیت
-
38.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
39.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره عرضهمدل اروپایی سرامدی سازمانی (EFQM)تصمیم گیری چند معیاره (MADM)روابط عالیمسیر تعالی زنجیره عرضه (SCCPE)زنجیره عرضهمدیریت زنجیره عرضهتعالی عملکرد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)