کلمة المفتاح فروشگاه های زنجیره ای / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : شیاسی قلعه ملکی، شکوفه ؛ مؤلف : محمدی، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»بهمن 1400 - شماره 34 (6 صفحة - من 57 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفروشگاه های زنجیرهایچرخه تامین کالافروشمشتریروشمشتریانمحصولنقش بازاریابیقیمتمصرفکننده
-
12.
مؤلف : شیاسی قلعه ملکی، شکوفه ؛ محمدی، مصطفی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 621 إلی 630 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفروشگاه های زنجیره ایچرخه تامین کالا
-
13.
مؤلف : فصیح، الهام ؛ قلی پور، شهربانو ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایرفتار خریدرفتار مصرف کننده - رفتار خرید ناگهانی
-
14.
مؤلف : بستام، هادی ؛ شریفی پور، عباس ؛ پویا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 79 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید آنی
-
15.
كاتب مسؤول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ مؤلف : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیانفروشگاه های زنجیرهایخرید ناگهانی
-
16.
مؤلف : مختاریان، فرنوش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:داده کاوی رضایت مشتریان رفتار مشتریان خلق دانش فروشگاه های زنجیره ای
-
17.
مؤلف : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 112 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانه اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
18.
مؤلف : پوربهمن، فاطمه ؛ رونقی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیفروشگاههای زنجیرهایانتخاب فناوریتکنیک بهترین-بدترینفناوریهای هوشمندفناوریفروشگاهاطلاعاتفروشگاههای زنجیرهای رفاهشناساییفناوری اطلاعاتمشتریفناوری هوشمند
-
19.
مؤلف : شریفی پور، عباس ؛ حسین زاده، علی ؛ پویا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : بستام، هادی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1399 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید آنیفروشگاه های زنجیرهای
-
20.
كاتب مسؤول : افشانی، مینو ؛ مؤلف : اسلامیان، میلاد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 30 (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیفروشگاه های زنجیره ایرفتار خرید مشتریانقصد خریدرفتار خرید مشتریمشتریفروشگاهفروشگاههای زنجیرهای رفاهروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)