کلمة المفتاح قابلیت نوآوری / (69 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : حیدری، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریcrmCRM استراتژیکCRM عملیاتیCRM تحلیلی
-
22.
مؤلف : عزیزی، مرتضی ؛ اجلی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1401- شماره 50 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیقابلیت نوآوریقابلیت مدیریت منابع انسانیاستراتژی مشتریمداریمشتری مداریاستراتژینوآوری
-
23.
كاتب مسؤول : کزازی، ابولفضل ؛ مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ کیانی ماوی، رضا ؛ هوشنگی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1401 - شماره 64 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 36 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های نوآوریروابط خریدار- تامین کنندهریسک فرصت طلبیریسک مالکیت فکریسرمایه اجتماعینوآوریریسکخریدارقابلیتبـا
-
24.
مؤلف : ملک محمودی، وحید ؛ زهره وندیان، کریم ؛ كاتب مسؤول : مندعلی زاده، زینب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:پیشگامیباشگاه ورزشیعملکرد نوآوریساختار نوآوریقابلیت نوآوری.
-
25.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : کنعانی طهرانی، شایان ؛ درویش، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 ، B (Azad University (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریعملکرد نوآوریبازاریابی سازمانظرفیت بازاریابیعملکرد بازاریابی صادراتینوآوریبازاربازاریابی
-
26.
مؤلف : زاده گرگان، محمد ؛ محقق زاده، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 60 (جلد نهم) (22 صفحة - من 154 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوریعملکرد نوآوریعملکرد بازاریابی
-
27.
كاتب مسؤول : حیدری، عباس ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛ نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛
مجلة:پژوهش های پولی - بانکی»بهار 1400 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 187 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندقابلیت نوآوریقابلیتهای بازاریابیقابلیت بازاریابی اینترنتی
-
28.
كاتب مسؤول : صفری، شاهین ؛ مؤلف : مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (11 صفحة - من 54 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کارقابلیت نوآوریجهت گیری بازاریادگیری سازمانی
-
29.
مؤلف : قادری، اسماعیل ؛ اکبری اربطان، گلثوم ؛ فردوسی، سجاد ؛ كاتب مسؤول : بابایی، یاور ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1399 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی کارآفرینیعملکرد کارآفرینیقابلیت نوآوریکسب و کارهای گردشگری
-
30.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 ، B (Azad University (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)