کلمة المفتاح قصد خرید مشتری / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نعمتی زاد، سمانه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1393، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید: ارزش ویژه مشتریارزش ویژه برآوردیارزش ویژه برندارزش ویژه ارتباطارزش ویژهمحرکهای ارزش ویژه مشتریمدلقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : رسولی، سیدمهدی ؛ ساعت چیان، وحید ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه مورديصحه گذاريتبليغات از طريق ورزشرفتار خريدحسين رضازادهقصد خرید مشتریانقصد خرید مشتری
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
4.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ حامدی، ارکیده ؛ بیرانوند، طاهره ؛ جوانمرد، مریم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 2864 إلی 2874 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبز مسئولیت اجتماعی شرکت قصد خرید مشتری.
-
5.
مؤلف : رجبی دهخوراقان، آتنا ؛ گل میمی، منصوره ؛ علیجانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریهویت برندقصد خرید مشتریانمواجهه با برندشناسایی مشتری از برندمشتریهویتقصد خرید مشتریمواجههشناسایی مشتری
-
6.
مؤلف : علمدار، زینب ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد دوم) (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد شغلیآموزش و توسعهنوآوری سازمانیمشتریخانوادهعملکردکارکنانتعارضقصد خرید مشتری
-
7.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
8.
مؤلف : عزیزآبادی، محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 28 (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:قیمتترفیعمحصولآمیخته های بازاریابی سبزقصد خرید مشتریبازاریابی سبزمشتریقصد خرید محصولات سبز
-
9.
مؤلف : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 799 إلی 815 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریشهرت شرکتقصد خریدمشتری خطرات ادراک شده مشتری.
-
10.
مؤلف : سواد کوهی ماهفروجکی، مهدی ؛ عبدی، جلال ؛ غفوری، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 68 (جلد هفتم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برند لوکسدلبستگی برندکالاهای اصلیکالاهای تقلبیقصد خرید مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)