کلمة المفتاح لذت خرید / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاظمی، عباس ؛ اباذری، یوسف ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار 1384 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 167 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:خریدمراکز خریدلذت خریدگونه شناسی خریدفروشگاههای بزرگبنیامینخریدارانمصرفزنپاساژهاجامعهاستونمطالعات
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری
-
3.
مؤلف : اسماعیل زاده، علی ؛ امرایی، حافظ ؛ قلیپور، سارا ؛ مقدم، آرش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:لذت خریدوبسایتجو فروشگاه اینترنتیرفتار عجولانهطراحی چیدماناطلاعاتطراحیفروشگاههای اینترنتیرفتار خرید آنیمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : قلندری، دکتر کمال ؛ مؤلف : کیا، دکتر علیرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 87 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیلذت خریدویژگی های اخلاقیآگاهی از ارزشها
-
5.
مؤلف : مقدسی، علیرضا ؛ دهقان فاروجی، هدی ؛ یوسفی فرد، رقیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 229 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:اینترنت بازاریابی اینترنتی رفتار مصرف کنندگان لذت خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)