کلمة المفتاح مدل RFM / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شریفی اصفهانی، حمید ؛ مؤلف : شهسواری پور، ناصر ؛ شریفی فینی، محمدحسین ؛ بهمن یار، راضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1402 - شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تقسیمبندی مشتریانالگوریتم خوشهبندیK-meansشرکت اینترنتی دیجیکالاسیستم توصیهگرمدل RFM
-
2.
مؤلف : مرادی، محمد ؛ نوری، ایرج ؛ كاتب مسؤول : حری، محمد صادق ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (33 صفحة - من 52 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ریسک اعتباریRFMشبکه عصبی SOMاعتبار سنجی مشتریانمشتریتسهیلاتمشتریانمدل RFMالگوریتمبانکاعتباریخوشهبندیوزن
-
3.
مؤلف : روحانی، سعید ؛ غضنفری، حامد ؛ سهرابی، بابک ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 623 إلی 642 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی مشتریانپیشبینی فروشسیستم پیشنهادگرصنعت خردهفروشیفروش آنیمشتریفروشمدلمشتریانمدل RFMروش
-
4.
مؤلف : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 175 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
5.
مؤلف : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : محمودصالحی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMالگوریتم k-meansحفظ مشتریتحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبنامشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
-
6.
كاتب مسؤول : ایمانی، دکتر عبدالمجید ؛ مؤلف : عباسی، میثم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 254 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMخوشهبندی فازیتحلیل سلسله مراتبی فازیارزش دورهی عمر مشتری
-
7.
مؤلف : تقوا، محمدرضا ؛ محرابیون ممدی، محمد ؛ زارع رواسان، احد ؛ ارضی سلطان، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1396 - شماره 20 (26 صفحة - من 157 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیمدل RFMرویگردانی مرتریانشاخص های روان نگاری
-
8.
مؤلف : خدابنده لو، سمیرا ؛ زیوری رحمان، محمود ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1396 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 277 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانتغییر رفتار خرید
-
9.
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
10.
مؤلف : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- B (1 مقالة)