کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : پوریانی، فاطمه ؛ خنار صنمی، عاطفه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 754 إلی 769 )
الکلمات المفتاحية:بیمهفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
-
22.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحة - من 1069 إلی 1089 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
23.
مؤلف : کهزادی چگنی، مازیار ؛ كاتب مسؤول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 123 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیرفتار نوآورانهCustomer relationship managementCompetitive Advantageinnovative behaviororganizational performanceیخچال اسنواSnowa refrigerator
-
24.
مؤلف : پاشایی خامنه، علیرضا ؛ حسینی، سید عماد ؛ خواجه پور، اکرم ؛ كاتب مسؤول : امامی، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 389 إلی 406 )
الکلمات المفتاحية:ایرانراهبردهای موثرمدیریت ارتباط با مشتریباشگاههای ورزشی
-
25.
مؤلف : توسلي، ناهيد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (21 صفحة - من 58 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسمدیریت ارتباط با مشتریاجتناب مالیاتیسازمان امور مالیاتیمالیاتیاطلاعاتمشتریان
-
26.
مؤلف : شایسته پور، حمید ؛ فاطمی، سید منصور ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (13 صفحة - من 250 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتصنعت بیمهمدیریت ارتباط با مشتری
-
27.
مؤلف : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 110 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 237 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیمدل WRFMشبکه عصبی کوهننتجزیه و تحلیل ارزش مشتریداد ه کاوی
-
28.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (22 صفحة - من 1470 إلی 1491 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخدمات الکترونیککسب و کارهای الکترونیکبازاریابیکسب و کار الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمعیارمشتریانبازاریابی دیجیتال
-
29.
مؤلف : موسویان، سیده غزل ؛ كاتب مسؤول : زینال نژاد، معصومه ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1401 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامین معکوسصنعت مد سریع
-
30.
كاتب مسؤول : صفری گرایلی، دکتر مهدی ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ریسک سقوط قیمت سهامتمرکز مشتریمدیریت ارتباط بامشتریریسک سقوط قیمت سهام شرکتمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)