کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (287 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 158 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
42.
كاتب مسؤول : خانعلی زاده، بهمن ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 التصنيف C (Azad University (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:ایرانرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتری وفادار
-
43.
مؤلف : سعادت قلی پور آذر، رضا ؛ قهرمانی، مسعود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (23 صفحة - من 1981 إلی 2003 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
44.
كاتب مسؤول : گرامی، امنه ؛ مؤلف : شهری، نرجس ؛ عابدی، فاطمه ؛ احمدی، عاطفه ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1401، دوره پنجم - شماره 56 (جلد اول) (13 صفحة - من 89 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهزینه بدهیمدیریت رنجیره تامینمدل سازی معاملات ساختاریمشتریمدیریت زنجیره تأمینمدلمتغیرپژوهش
-
45.
كاتب مسؤول : شیروانی هرندی، کیمیا ؛ مؤلف : اسماعیلیان، ساناز ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (18 صفحة - من 245 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمهارتهای ارتباطیایران خودروقدرت ارتباطات
-
46.
مؤلف : منصوری، هادی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحة - من 379 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینانتخاب استراتژیک تامین کنندههمکاری استراتژیک تامین کنندهمدیریت ارتباط با مشتریاشتراک گذاری اطلاعات و کیفیت اشتراک گذاری اطلاعات
-
47.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بانکدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیدسته بندیرتبهبندی مشتریان
-
48.
مؤلف : کوهزادی، فواد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 102 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریفرایندهای ارتباطیکلان دادهبانک های غرب کشور
-
49.
كاتب مسؤول : وکیل، سیدمحمدرضا ؛ مؤلف : تیمور نژاد، کاوه ؛ معتدل، محمدرضا ؛ محمدی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 246 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریتحلیل مضمونابزار های هوش تجاریمشتریاطلاعاتبانکمشتریانابزارهای هوش تجاریشناساییفناوری اطلاعات
-
50.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتریعملکرد کتابخانه عمومی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)