کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : فرقانی دهنوی، سید محمد ؛ آذر، عادل ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 97 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریرویگردانی مشترییادگیری عمیقاستراتژی های حفظ و نگهداشت مشتری
-
32.
مؤلف : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 295 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفراترکیبمدلسازی ساختاری تفسیریمدیریت ارتباط با مشتری شاخص
-
33.
مؤلف : عشورزاده، زکیه ؛ پورصفر سادات محله، مهران ؛ رهبری فتیده، رقیه ؛ كاتب مسؤول : نیکپیما چاقی، رقیه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 26 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریاثربخشی سازمانیاطلاعاتسازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM
-
34.
مؤلف : اصغری آق گنبد، محسن ؛ عموقین، جعفر عباداله ؛ كاتب مسؤول : محمدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1401 - شماره 34 (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیمدیریت ارتباط با مشتریوفادارسازینرخ وفاداری
-
35.
مؤلف : حسینی، سید محمد ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 263 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانعملکرد مالیشرکت های پخش مواد غذایی و لبنیمشتریرضایت مشتریمشتریاناطلاعاتعملکرد مالی شرکت
-
36.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 137 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
37.
مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ مهردادی، پیام ؛ شکرزاده، الناز ؛ كاتب مسؤول : جلیلی گیلانده، محسن ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت استراتژیک منابع انسانیکیفیت خدمات مشتریانمدیریتکارکنان
-
38.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
39.
كاتب مسؤول : رستمی، محمد رضا ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیگ دیتافروشگاههای زنجیرهای تخفیفیاینترنت اشیاءمدیریت ارتباط با مشتری
-
40.
مؤلف : پاشایی خامنه، علیرضا ؛ خواجه پور، اکرم ؛ خسینی، سید عماد ؛ كاتب مسؤول : امامی، فرشاد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1401 - شماره 74 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 129 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمدیرانمدیریت ارتباط با مشتریباشگاههای ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)