کلمة المفتاح نوستالژی برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : طاهری کیا، فریز ؛ عطف، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 351 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندنوستالژی برندنوستالژیگردشگریمدلمدیرانمقصدمشهدنوستالژیکزیارتی
-
2.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : طاهری کیا، فریز ؛ عطف، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 351 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندنوستالژی برندتصمیم سفرگردشگرنوستالژیگردشگریمدلمقصدمدیراننوستالژیکمقصد گردشگری
-
3.
كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 147 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:میراث برندنوستالژی برنداصالت برندتبلیغات توصیهایشفافیت برند
-
4.
مؤلف : توسلی، اسماعیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 37 (جلد هفتم) (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدعشق به برندنوستالژی برندتلفن همراه سامسونگ
-
5.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید