کلمة المفتاح هوشمندی رقابتی / (46 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : حسین پورکوویی، طیبه ؛ محبی، محمد ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1397 - شماره 12 (12 صفحة - من 89 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیپذیرش فناوریاینترنت اشیاء
-
32.
مؤلف : اورعی، نرگس ؛ صنعت جو، اعظم ؛ آهنچیان، حمدرضا ؛
مجلة:پژوهش نامه علم سنجی»بهار و تابستان 1398 - شماره 9 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:نشریهعلمسنجیتحلیل محتواهوشمندی رقابتیمقاله علمی_پژوهشی
-
33.
كاتب مسؤول : جان نثاری لادانی، زهرا ؛ مؤلف : گودرزی، اکرم ؛ مالکی کوپایی، زینب ؛
مجلة:پژوهشهای رهبری آموزشی»تابستان 1398 - شماره 20 (27 صفحة - من 91 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیهوش سیاسیدینداری در کارمدیراندینهوش رقابتیمدیران آموزشی
-
34.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ آقازاده، هاشم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ كاتب مسؤول : غریبی، معین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 742 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیهوشمندی رقابتیروش پژوهش شبکهنگاریصنعت ماءالشعیراطلاعاتپژوهشکاربران
-
35.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 470 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیهوشمندی رقابتیاثربخشی بازاریابی
-
36.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 98 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعیمتنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2
-
37.
مؤلف : محمدی، فاطمه ؛ تقوا، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : کاظم پوریان، سعید ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت نوآوریهوشمندی رقابتیهوشمندی فناوریچرخه هوشمندی فناوری
-
38.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ كاتب مسؤول : محمدیاری، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیداشبورد بازاریابیرقابتپذیری سازمانیحافظۀ بازاریابیاطلاعاتبازاررقابتی
-
39.
مؤلف : فلاحتکار، رضا ؛ كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»فروردین 1401 - شماره 17 ISC (23 صفحة - من 786 إلی 808 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیمزیت رقابتیبازار برقهوشمندی رقابتیمنابع رقابتیرقابتیمدلبرازش مدلاطلاعات
-
40.
مؤلف : جعفری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 629 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبازاریابی الکترونیکیبانک انصارهوش مندی رقابتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- ب (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)