کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (23 صفحة - من 96 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
12.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
13.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 61 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
14.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
15.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 283 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
16.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
17.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
18.
مؤلف : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
19.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه
-
20.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)