کلمة المفتاح ادراک مشتریان / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرتاضی، رضا ؛ جلیلوند، محمد ؛ كاتب مسؤول : سیدعالی نژاد، آزاده ؛
مجلة:مدیریت دانش در ورزش»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 70 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعات دیجیتالمحیط واقعیاطمینانگروه های نسلیادراک مشتریا ن
-
2.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 660 إلی 675 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مشتریانخدمات الکترونیکیادراک مشتریانچابکی سیستممشتریبانکرضایت مشتریمشتریاناطلاعاتخدمات
-
3.
مؤلف : مرزانی، حسین ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحة - من 327 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریادراک مشتریاننیات رفتاری
-
4.
مؤلف : نظری، محسن ؛ قدس الهی، احمد ؛ شهریوری، شهرزاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قیمت گذاریادراک مشتریانواحد پولیتوهم پولی
-
5.
مؤلف : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت دانش در ورزش 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)