کلمة المفتاح ارزش ادراک شده مشتری / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وطندوست، تورج ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (13 صفحة - من 517 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبانکخدمات اینترنت بانکمشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریارزش ادراکشده مشتریان
-
2.
مؤلف : انبساطی رود برده، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 212 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکشبکه های اجتماعیبانک های خصوصیخط مشیکیفیت خدمات الکترونیکارزش ادراکﺷﺪه مشتری
-
3.
مؤلف : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش نفعگرایانهارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : فردی، ابوالفضل ؛ مؤلف : صفری مطلق، امیرعلی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 431 إلی 442 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شده مشتری جذابیت پیام لست سکند
-
5.
مؤلف : حسینی، سید محمد کامل ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشارکت مشتریارزش ادراکشده مشتریارزش مشارکت مشتریمشتریارزش طول عمر مشتریارزشبانکمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : شادبهر، امیر حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 207 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
-
7.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
8.
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه
-
9.
مؤلف : ملايري، احمد ؛ باغبان طرقدري، محمود ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1398- دوره نهم ، شماره 1 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانکیفیت درک شدهارزش ادراک شده مشتریانتظار مشتریان
-
10.
مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)