کلمة المفتاح اعتماد برند / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 183 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
32.
مؤلف : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
33.
مؤلف : نوربخش، سیدکامران ؛ سواررخش، محمود ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1393 - شماره 21 (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبانک پارسیانحمایت برند
-
34.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
35.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)