کلمة المفتاح اعتماد مشتری / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فروزانفرد، نرجس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 224 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
2.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحة - من 310 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
-
4.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
-
5.
مؤلف : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : حجتی، ابوالقاسم ؛ مؤلف : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد دوم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکیاعتماد مشتریعوامل موثر بر اعتماد مشتریمشتریاطلاعاتبانکسوالوبسایت
-
7.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
8.
مؤلف : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
9.
مؤلف : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 159 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیاعتماد مشتری.اخلاقبازاریابی
-
10.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)