کلمة المفتاح بازارگرایی / (156 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
151.
مؤلف : حسینی، جمشید ؛ طاهری اردکانی، حسن ؛
مجلة:تدبیر»آذر 1386 - شماره 187 (6 صفحة - من 39 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای لیزینگبازارگراییبازاراطلاعاتبازاریابیمشتریاطلاعات بازار
-
152.
مؤلف : خوش سیرت، مجید ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1385 - شماره 177 (4 صفحة - من 68 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیفرهنگفرهنگ بازاربازارگراییفرهنگ بازاریابیفرهنگ سازمانی
-
153.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خایف الهی، احمد علی ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»بهار 1385 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 131 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد کسب و کارقابلیتهای بازاریابیبازارمشتریمدلاطلاعات
-
154.
مؤلف : نیکومرام، هاشم ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1382 - شماره 59 (27 صفحة - من 75 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییعملکرد کسب و کارگرایش کارآفرینانهمخاطره پذیریکاآفرینیهزینه های تبلیغاتپیشگامی (پیشتازی)تولید (کسب) اطلاعاتانتشار (پخش) اطلاعاتپاسخگویی (پاسخگو بودن)
-
155.
مؤلف : G.Tomas M.Huit ؛ David J.Ketchen.JR ؛
مجلة:توسعه مدیریت»دی 1380 - شماره 33 (7 صفحة - من 29 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازارگراییسازمانکارآفرینیمشتریپژوهشنوآوری
-
156.
مراسل : هاشمی، سیما ؛ جواهردشتی، فرانک ؛ معین الدینی، پرستو ؛ بابائی، علی اکبر ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1373 - شماره 45 (3 صفحة - من 44 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازاراطلاعاتمشتریبازارگراییتولیدبازاریابیحرکتمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (43 مقالة)
- ب (30 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)