کلمة المفتاح بازارگرایی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 6
-
1.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ لاله زار، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمحصول جدیدروابط سیاسی مدیراننیاز ضمنی مشتریبازاریابی اکتشافیبازارمشتریعملکرد محصول جدیدبازاریابیاطلاعات
-
2.
مؤلف : بلوچی، حسن ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنقلی پور یاصوری، طهمورث ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییشدت رقابتآشفتگی بازارآشفتگی فنیقیمتگذاری راهبردی (استراتژیک)قیمتبازاررقابتعملکرد شرکتبازاریابی
-
3.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
4.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 97 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
5.
مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
6.
مؤلف : رحیمی، رحیم ؛ درویشی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد تجارینوآوری سازمانیبازاربازار
-
7.
مؤلف : اکبری نژاد، معصومه ؛ قره چه، منیژه ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرايیعملکرد صادراتی ادراکیارتباطات خارجیصنايع دستیhandicraftعملکرد صادراتیبازاراطلاعاتفرضیهمدلوابستگی
-
8.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان