کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی / (63 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : عقیقی، محمد ؛ سبحانی، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (10 صفحة - من 558 إلی 567 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتی صنایع دستی درآمد
-
22.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ حیدرزاده، نرمینه ؛ حیدرزاده، مبینه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (13 صفحة - من 150 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:درآمدصنایع دستیبازاریابی اینترنتی
-
23.
مؤلف : بیگی، محمد ؛ علايی، سوسن ؛ صلح جو، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»تابستان 1400 - شماره 52 ، B (Azad University (17 صفحة - من 107 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابی الکترونیکمحصولات موسیقیاییبازاریابی موسیقی
-
24.
مؤلف : پایدارفرد، علی ؛ نادری عوج بغزی، جواد ؛ امتحانی، احمدرضا ؛
مجلة:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»تابستان1400، دوره هفتم - شماره 2 (17 صفحة - من 242 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:جرمبازاریابی اینترنتیکلاهبرداری رایانهایشبکههای هرمیطرحهای پانزیکلاهبرداریبزه
-
25.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، سیدکامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات مرزی»تابستان 1400 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی اینترنتیرسانه های اجتماعیشهر مرزی قصر شیرین
-
26.
مؤلف : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشبازاریابی اینترنتیشرایط بحران
-
27.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
28.
مؤلف : میرزائی، خدیجه ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (12 صفحة - من 188 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی سنتیبانک سینا استان اردبیل
-
29.
مؤلف : غزالی، راحله ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (9 صفحة - من 117 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هتلبازاریابی اینترنتیشهر کرمانشاهافزایش درآمدمشتری
-
30.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)