کلمة المفتاح برتری برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:احیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برندنوستالژیبرتری برند
-
2.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
3.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه