کلمة المفتاح ترجیح نام تجاری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کلوانی، اسماعیل ؛ میرانی انارمرزي، سید احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 185 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تحلیل سلسله مراتبیترجیح نام تجاریرفتار مصرف کننده
-
2.
مؤلف : بیرجندی، مسعود ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریقصد خرید مجددترجیح نام تجاریارزش خرید لذتگرایانهارزش خرید مطلوبیتگرایانه
-
3.
مؤلف : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
4.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
5.
مؤلف : خلیلی، نصراله ؛ سلامی، محمدعلی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (28 صفحة - من 155 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرفتار مصرف کنندهوفاداری به نام تجاریترجیح نام تجاریمشتریاننام تجاریقیمتترجیحتبلیغاتکیفیت
-
6.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غلامی کرین، محمود ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1385 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانرفتار مصرف کنندهبازاریابی خدمات بانکیترجیح نام تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری 1 |
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
مجلة دانشور رفتار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)