کلمة المفتاح تعهد برند / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ قاسم زاده، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (23 صفحة - من 237 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندانتشار دانشتعهد برندمالکیت روانی برندمدیریت منابع انسانی برندمحورجامعهپذیری سازمانرابطهگرایی و پذیرا بودن کارمند
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ اثناعشری، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1392، دوره هفدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیعملکرد برندتعهد برندجو رقابتی
-
3.
مؤلف : ضیاء، بابک ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندرفتار شهروندی برنداعتماد برندتعهد برندکارآفرینی سلامتاعتمادتعهدرفتار شهروندیمشتریسلامتمشتریان
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
5.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندتعهد برندهویت برند خدماتیافتخار به برند
-
6.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ خلیلیان اشکذری، محمدمهدی ؛ سعیدااردکانی، سعید ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1398 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندتعهد برنددوسوتوانی برندراهبرد اکتشافیراهبرد بهره برداری
-
7.
كاتب مسؤول : رزقی، مریم ؛ مؤلف : شهابیان، پویان ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1398 - شماره 44 التصنيف B (Azad University/ISC (15 صفحة - من 143 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرتعهد برندبرندسازی مقصدمقصد تاریخی
-
8.
مؤلف : راهدار، لیلا ؛ بلوچ، محمود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی التصنيف منطقه ای (15 صفحة - من 393 إلی 407 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برند رفتار شهروندی سازمانی تعهد برند
-
9.
مؤلف : محمدی، محمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (12 صفحة - من 217 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪاﮔﺎه ﺷﺪن از ﺑﺮﻧﺪﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺷﻔﺎﻫﯽﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ
-
10.
مؤلف : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)