کلمة المفتاح تمایل به خرید آنی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کهریزی، دکتر امید علی ؛ خسروپور، افروز ؛ پوریان، روژان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (15 صفحة - من 374 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیتمایل به خرید آنیلذت بخش بودن ادراک شدهاضطرار به خرید انی
-
2.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
3.
مؤلف : کرمی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
4.
مؤلف : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)