کلمة المفتاح دیجی کالا / (1 مقالة)
-
1.
مؤلف : شجاعی، سید حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (21 صفحة - من 1536 إلی 1556 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانتظارات مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکدیجی کالاامنیت الکترونیک
کلمات المفتاح ذات الصلة
Digikalaتجارت الکترونیکE-Commerceرفتار مصرفکنندهفروشگاه اینترنتیقصد خریدمشتریانخرید آنلاینcustomersموفقیت در تجارت الکترونیکفروشbrand equityaspect|based sentiment analysisرﺿﺎﯾﺖ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎنVirtual shoppingجشنواره خرید آنلاین معیار پذیرشوضعیت موجودsellersgrounded theoryCustomer Motivationاصالت برندTarbخرده فروشی آنلاینبازار معنویت