کلمة المفتاح رقیب محوری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زنوزی، حسن ؛ مؤلف : حیدری، عباس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجارت خارجیبازارگراییمشتری محوریرقیب محوریبرندعملکرد برند
-
2.
مؤلف : بحرینی زاد، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریعملکرد صادراتمشتریمحوریرقیبمحوریهماهنگی بینبخشی
-
3.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ قائمی زاده، زهره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 52 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتری محوریرقیب محوریبازار محوریهماهنگی بین بخشی
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ شهنیایی، عیسی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریمشتری محوریرقیب محورینگرش های شغلیهماهنگی بین بخشیبازارکارکنانشغلیتمایل به ترک خدمتفرضیهترک خدمت کارکنانتضاد نقشرقبا
-
5.
مؤلف : دعائی، حبیب الله ؛ بختیاری، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 53 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت قطعه سازی خودروبازارمحوریتفکر بازاریابیمشتری محوریرقیب محوریهماهنگی بین وظیفه ایمشتریبازار محوریعملکرد بازرگانیاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)