کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (76 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قجری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 244 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتقابلیت های بازاریابیرقابت ناکارآمد
-
2.
مؤلف : مصلایی، سید ضیاء ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 1568 إلی 1581 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کارقابلیت های بازاریابیاستراتژی های سازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1402 - شماره 66 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کاراییکسبوکارهای کوچک و متوسطقابلیتهای بازاریابیجهتگیری راهبردیهمهگیری بیماری کرونا
-
4.
مؤلف : صالحی، علیرضا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (13 صفحة - من 134 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتقابلیت های بازاریابیفلسفه پاداش
-
5.
مؤلف : آدینه فر، امیر رضا ؛ مهرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 214 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای پویاصادرات فرش دستبافقابلیتهای بازاریابیصادراتفرش دستبافبازاربازاریابیقابلیتصنعت فرش دستباف
-
6.
مؤلف : مبلغ ناصری، آذین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (14 صفحة - من 360 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیریت بازرگانیاستراتژی بازاریابیعملکرد تجاریقابلیت های بازاریابیعملکرد استراتژیاستراتژیبازاربازرگانی
-
7.
مؤلف : زارع، صادق ؛ تقوايي يزدي، مريم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (9 صفحة - من 183 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتعملکرد شرکتقابلیتهای بازاریابی
-
8.
كاتب مسؤول : عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت های بازاریابیSMEsعملکرد بین المللی
-
9.
مؤلف : امیدی، انوش ؛ بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 122 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:چابکیگردشگری سلامتقابلیت های بازاریابیبدترین BWMروش بهترینبازاریابیبازارقابلیتخبرهمعیارصنعت گردشگری سلامت
-
10.
كاتب مسؤول : فنائی، محمدرضا ؛ مؤلف : ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 231 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریمزیت رقابتیعملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابیهوش بازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)