کلمة المفتاح قابلیت بازاریابی / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولگراسرمایه فکریقابلیت بازاریابیکسبوکارهای کوچک و متوسط
-
22.
مؤلف : سلگی، فرشاد ؛ طباطبایی، مهتاب ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 37 (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:بازده غیرعادی سهامرشد شرکتقابلیت بازاریابی
-
23.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ نصری، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیقابلیت نوآوریمحصولات صنایع دستیرقابت ناکارآمدقابلیت بازاریابی
-
24.
كاتب مسؤول : حمزوی پور، پریسا ؛ مؤلف : شجاعی، معصومه ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1398 - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد زنجیره تامینقابلیت بازاریابیارتباط با مشتریظرفیت فناوری اطلاعاتسنجش بازارشرکت نیکان طب کیمیا
-
25.
مؤلف : منصوری موید، فرشته ؛ گنجه، کاوه ؛ بهزادنژاد، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت سازمانیقصد خریدقابلیت بازاریابینوآوری خدماتقابلیت مدیریتی
-
26.
مؤلف : رازانی، محمد رحیم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 263 إلی 273 )
الکلمات المفتاحية:ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺎزده ﻏﯿﺮ ﻧﺮﻣﺎل ﺳﻬﺎم رﺷﺪ ﺷﺮﮐﺖ
-
27.
مؤلف : مظفری، محمدمهدی ؛ اجلی، مهدی ؛ گرمهای، راحیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science (44 صفحة - من 59 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتگرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتنرمافزارهای رایانهایشدت رقابتقابلیت بازاریابی
-
28.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنعلی پور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سنجشقابلیت بازاریابیتغییرات محیطیقابلیت پویاساختاردهی مجددقابلیت فنی
-
29.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ محمدی، زهرا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوری
-
30.
مؤلف : بهلولی، دکتر نادر ؛ جباری خامنه ای، دکتر حسین ؛ تیرآبادی، علی ؛ تیرآبادی، پیمان ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1397، دوره اول - شماره 5 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهقابلیت بازاریابیمنابع بازاریابیمشتریرضایت مشتریمنافعبازاریابیاجتماعیمدلسرمایهمشتریانتحقیقخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)