کلمة المفتاح قابلیت بازاریابی / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : فریدی، یاسمن ؛ غنچه، سیدجلال الدین ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽعملکردبازارقابلیتپرسشنامه
-
32.
مؤلف : احمدزادهفرد، محمد حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانعملکردبانک مهر اقتصادقابلیت بازاریابیگرایش راهبردی
-
33.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : افتخارپور، سارا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (6 صفحة - من 19 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تغییر سازمانیهماهنگسازییکپارچگیقابلیت بازاریابیقابلیت پویا
-
34.
مؤلف : مشعشعی، جواد ؛ رضایی، بیژن ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (8 صفحة - من 27 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیقابلیت بازاریابیشبکه توزیع کالا
-
35.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ خواجه، منظر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش مشتریقابلیت نوآوریقابلیت بازاریابیرفتار هم خلقی ارزش مشتری
-
36.
مؤلف : ملائی، الهه ؛ رئیسی، سکینه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1396(کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ) (10 صفحة - من 324 إلی 333 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیکارآفرینی سازمانیبازاریابی کارآفرینانهقابلیت بازاریابیبازاربازاریابیبازارگراییمشتریبازاریابی کارآفرینیاطلاعاترویکرد
-
37.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 739 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییقابلیت بازاریابیفرهنگ سازمانی دنیسونگرایش به فناوریعملکرد کسبوکاربازاربازاریابیفرهنگ سازمانیقابلیتقابلیـت هـای بازاریـابیعملکرد
-
38.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ كاتب مسؤول : مالکی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحة - من 3526 إلی 3536 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور
-
39.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناطق، محمد ؛ احسانی، راضیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 103 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیمطالعات کیفیرقابتپذیری کسبوکارعملکرد مالی کسبوکاربازاربازاریابیعملکرد مالی سازمانقابلیت بازاریابیمشتریانمدل
-
40.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ تبسمی، امیر ؛ دادفر، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1396 - شماره 29 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 155 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیقابلیت بازاریابی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)