کلمة المفتاح لوگو / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاجیک، مریم ؛ كاتب مسؤول : مسعودی امین، زهرا ؛
مجلة:باغ نظر»تیر 1402 - شماره 121 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیطراحی گرافیکهویت بصریراهبرد برندمو زه های تهران.موزهطراحیلوگوطراحی هویت بصری
-
2.
مؤلف : سالکی خامنه، سیامک ؛ كاتب مسؤول : حجتی سعیدی، منیره ؛
مجلة:رهپویه هنرهای تجسمی»زمستان 1401، سال پنجم - شماره 4 (9 صفحة - من 65 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:آشناییزداییتفکر جانبیگرافیکلوگونشانهنوشتهادوارد دو بونو
-
3.
مؤلف : معینی امام قیسی، الهام ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»زمستان 1400 - شماره 25 (9 صفحة - من 18 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:گرافیکچاپبسته بندی نوشیدنیطراحیلوگواطلاعاتمحصولفونتاصول
-
4.
كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛ جهانبخش تهرانی، پگاه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1050 إلی 1068 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیعناصر بصریلبنیاتتبلیغات چاپیبهخاطرآوریتبلیغاتعناصر بصری تبلیغاتلوگوتصویررنگمحصول
-
5.
مؤلف : فلاحی، فرزانه ؛ سلیمانی، بهزاد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1398 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 39 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیبانک کشاورزینگرش به برندبانک مسکنپست بانک ایرانلوگو
-
6.
مؤلف : الیاسی، الهام ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ شفیعی، زاهد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1397 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:برندهویت برندلوگودلایل بازطراحی لوگوبازطراحی لوگوبازسازی برند
-
7.
مؤلف : صارمی، علیرضا ؛ صادقیان قراقیه، سعید ؛ شکری، صابر ؛ حمدی، یحیی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 143 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شهرتتصویر ذهنیجذابیت برند کارفرمالوگوهویت برند مشتریاجتناب از عدماطمینان برند
- 8.
-
9.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
10.
مؤلف : کلانتر، فاطمه ؛ عبدلی، غلامرضا ؛
مجلة:فقه و تاریخ تمدن»تابستان 1393، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (28 صفحة - من 81 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:برندلوگومهندسی برندبرند حلال .
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)