کلمة المفتاح مدیریت برند / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : محمودیان، عابد ؛ مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ دلشب، وحید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 64 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکار حرفهایمدیریت برنداینستاگرامویژگی برند
-
12.
كاتب مسؤول : پسران افشاریان، سارا ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
-
13.
مؤلف : عسکری، متین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحة - من 45 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندخرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
-
14.
مؤلف : بانشی، دکتر عباداله ؛ اللهیاری، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 424 إلی 437 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارمحوریبازار یابیمدیریت برندسوگیری های راهبردی
-
15.
مؤلف : مظفري مهر، محمد سعید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 45 (28 صفحة - من 149 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانمدیریت برندارزش ویژهمدیریتمشتریارتباطاتمحصولارزش ویژه مشتری
-
16.
كاتب مسؤول : فارغ، سید علی ؛ مؤلف : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 63 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندمحصولات صنعتیپدیدارشناسیهویت برندرویکرد رابطهایبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
17.
كاتب مسؤول : شفیعا، سعید ؛ مؤلف : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
-
18.
مؤلف : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ كاتب مسؤول : یقینی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 13 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندنوشت افزار ایرانی |اسلامیایران نوشتهویتایراننوشتافزارطراحیمضامینمحصولاتفرهنگ
-
19.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اسمعیلی، محسن ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 130 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برند
-
20.
مؤلف : شفیعا، سعید ؛ سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:باغ نظر»بهمن 1397 - شماره 68 ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندبرند داخلیالگوی مدیریت برند داخلیهتلهای تهران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)