کلمة المفتاح مراجعه کنندگان / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یزدانی، علی ؛ كاتب مسؤول : ثناگو، حسن ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:حقوق شهروندیمدیررضایت مندیدستگاه قضاییرضایتمراجعهکنندگانکیفیت خدماتحقوق
-
2.
كاتب مسؤول : اکبری، زینب ؛ مؤلف : منظری توکلی، وحید ؛
مجلة:پیشرفتهای نوین در مدیریت آموزشی»تابستان 1401 - شماره 8 (9 صفحة - من 73 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:شادمانیفضای مجازیمراجعه کنندگان سازمانهامراجعهکنندگاناینترنت
-
3.
مؤلف : صادقی صیادمحله، سمانه ؛ جهانشاهی، محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 2046 إلی 2058 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتجارت الکترونیکوفاداریدرخت تصمیماطلاعاتفروشکسبوکار الکترونیکمحصولاتلیسانسرکوردسنروشمراجعهکنندگان
-
4.
مؤلف : عبدالعظیمی، اعظم ؛ گندمکار، امیر ؛ غیاث، مجید ؛ حسینی، سید محسن ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»بهار 1397 - شماره 57 ، A (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطآلاینده های هوامراجعه کنندگانبیماری قلبی
-
5.
كاتب مسؤول : مظفری، عظیمه ؛ مؤلف : حیاتی، زهیر ؛ مظفری، افسانه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1395 - شماره 107 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 113 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیعدم قطعیترضایتکتابخانه ملی ایرانمراجعانخوشهبندیالگوی کانوالگوریتم کا- میانگینکتابخانهکتابمراجعهکنندگان
-
6.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
7.
مؤلف : محمدی، فرناز ؛ شاکری، صدیقه ؛ اکبری داریان، سعیده ؛
مجلة:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»بهار 1391، سال اول - شماره 2 (12 صفحة - من 85 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیسازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانمراجعه کنندگاناستانداردهای ACRL
-
8.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ موسی پور، نعمت الله ؛ دلانگیزان، سهران ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1390 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکارکنانمشتریسازمانمراجعهکنندگانمیزان رضایترضایتمندیخدمات
-
9.
مؤلف : کاظمی کاوردی، الهام ؛ صالحی، محمد ؛ حاجی زاده، محمد ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»تابستان 1390، دوره دوم - شماره 5 (10 صفحة - من 41 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مشاورهاختلالات رفتارینیروی انتظامیمراجعهکنندگانزنان
-
10.
مؤلف : شایگان، فریبا ؛
مجلة:مطالعات پلیس زن»تابستان 1387 - شماره 6 ISC (23 صفحة - من 6 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:پلیس زن (Policewoman)ماموریت پلیس زن (police women mission)رضایتمندی (satisfaction)وظایف پلیس زن (police woman duties)ناجا ( police)رضایت ارباب رجوع (clients satisfaction)مهارت و تخصص پلیس زن (police woman skill and expertise)پلیس زنرضایتمیزان رضایتمراجعهکنندگانمردم
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جغرافیایی سرزمین 1 |
مجلة نظام ها و خدمات اطلاعاتی 1 |
مجلة علوم رفتاری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)