کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (809 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : عسکری، احمد ؛
مجلة:مدیریت»فروردین و اردیبهشت 1386 - شماره 119 و 120 (3 صفحة - من 65 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبازاریابی خدماتکارکنانتولیدکیفیت خدماتطبقهبندی خدماتمشتری
-
32.
مؤلف : میرغفوری، سید حبیب ؛ مکی، فاطمه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1386 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 40 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهکیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافلایب کوآلاطلاعات
-
33.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 125 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
34.
مؤلف : درخشان، مریم السادات ؛ حسن زاده، محمد ؛ رضایی شریف آبادی، سعید ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیاندازهگیریکیفیت خدماتسروکوآلکتابخانهء مرکزی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراستانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانکتابخانهکاربرانارزیابی کیفیت خدماتخدمات
-
35.
مؤلف : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
36.
مؤلف : سرلک، محمد علی ؛ ابوالحسنی، اصغر ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ آخوندی، علی رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 106 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکیفیتخدماتکیفیت خدماتصنعت لیزینگ خودروکارکنانمشتریان
-
37.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1386 - شماره 87 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارعوامل محسوسقابلیت پاسخگوییشرکتهای بیمه خصوصیصنعت بیمهمشتری
-
38.
مؤلف : الوانی، سیدمهدی ؛ دده بیگی، مینا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتهوش عاطفیبانکهای دولتیآموزش هوش عاطفی
-
39.
مؤلف : زوار، تقی ؛ بهرنگی، محمد رضا ؛ نادری، عزت الله ؛ عسکریان، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1386 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیت خدماتکیفیتدانشگاه و رضایت دانشجو
-
40.
مؤلف : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (127 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (18 مقالة)
- بین المللی (16 مقالة)
- B (16 مقالة)
- A (15 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- ملی (14 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (9 مقالة)
- د (5 مقالة)