کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
32.
مؤلف : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
33.
مؤلف : الوانی، مهدی ؛ مقیمی، محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛ حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1388، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانک ملیمقیاس سیستمی ـ مبادله ای کیفیت خدمات
-
34.
مؤلف : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارسروکوآلکيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافخدماتمدلادراکات
-
35.
مؤلف : نجفقلینژاد، اعظم ؛ كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
36.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کاشانی، صاحب ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتخدمتنام تجاریرفتار مشتریانتوسعه نام تجاریخدماتمشتریپاسارگادمشتریان
-
37.
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحة - من 171 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
38.
مؤلف : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 31 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
39.
مؤلف : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
40.
مؤلف : مجیدی، عبداله ؛
مجلة:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 109 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشهروندی سازمانیپلیس جامعه محورخدمات پلیسـی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)