کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : حسینی، محمد ؛ شاکر، حسین ؛ بصیر غفوری، حامد ؛ شکرانه، فرهاد ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1389 - شماره 40 ISC (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتترومابخش اورژانسمدت اقامتتحلیل زمان سنجیخدمات مراقبت بهداشتی
-
52.
مؤلف : پوراسفدن، قنبرعباس ؛ شجاعی، امیر عباس ؛ كاتب مسؤول : شیری، مهران ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (12 صفحة - من 32 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آموزشکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریشرو کوال(serv qual)فرایند تحلیل سلسه مراتبی(ahp)
-
53.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ زنده دل، احمد ؛ كاتب مسؤول : خواجه ای، رزیتا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت فراگیرهتلبازار محوریکیفیت خدمات
-
54.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ رایج، حمزه ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترهبری تحولآفرینمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندی سازمانیمبادله رهبر پیروآموزش رهبری
-
55.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منافی، هانیه ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 57 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهکیفیت خدماتبازارگراییخدمات بیمهبازارمشتری
-
56.
مؤلف : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 58 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
57.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
58.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
59.
مراسل : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ رجبی پور میبدی، بتول ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 60 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهکیفیت خدماتتحلیل شکافابعاد کیفی خدمتدانشگاه علوم پزشکی یزدمدل تحلیل شکافاطلاعاتخدماتکاربرانانتظارات
-
60.
مؤلف : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتTOPSISدادههای فازیتئوری مجموعههای فازیمدل شکاف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)