کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
62.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 89 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
63.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
64.
مؤلف : گرجی، محمد باقر ؛ صیامی، سحر ؛ نورائی، فرهاد ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1389 - شماره 4 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتهمدلیکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
-
65.
مؤلف : سلطان پناه، هیرش ؛ خاکسار، منصور ؛ قصری، محمد کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاييز 1389 - شماره 14 ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدماتخدمات مخابراتیمشتری
-
66.
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجلة:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
67.
مؤلف : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ طحاری مهرجردی، محمد حسین ؛ زارعی محمود آبادی، محمد ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار 1390 - شماره 43 ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتکنیک های تصمیم گیری چند شاخصهکپ لند
-
68.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ جنتیان، نسیبه ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:شکافکيفيت خدماتطراحي اثرزداطراحي آزمايشهاي تاگوچيروش سروکوالطراحیمشتریتاگوچیآزمایش
-
69.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
-
70.
مؤلف : احمدی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهار 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مندی تماشاگرانورزشگاه آزادیورزشگاهرضایتکارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)