کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (809 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
مؤلف : عباسی، محمد رضا ؛ رشیدی، سید علی ؛ آقاجانی، صابر ؛
مجلة:میثاق مدیران»بهمن 1388 - شماره 48 (5 صفحة - من 66 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریارزیابی کیفیت خدماتسروکوالمشتریاناطلاعاتصنایع
-
72.
مؤلف : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
73.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
74.
مؤلف : غفاری، سعید ؛ کرانی، اکرم ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1389 - شماره 51 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانهدانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکیفیت سنجیتحلیل شکاف خدماتکتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکیفیت خدماتخدماتکاربراناطلاعات
-
75.
مؤلف : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
76.
مؤلف : روستا، احمد ؛ مدنی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشناسهتصمیمگیری مشتریانارزش ویژه شناسهمشتریمشتریان
-
77.
مؤلف : مجیدی، عبداله ؛
مجلة:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 109 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتپلیس جامعه محورخدمات پلیسـیشهروندی سازمانی
-
78.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 175 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشکیفیت خدماتیزدکتابخانه های آموزش عالیتکنیک کپ لندكتابخانههاي آموزش عاليتكنيك كُپلَنددانشکاراییارزیابیمدل
-
79.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 205 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:خدماتشبکه های عصبی مصنوعیکتابخانه های دانشگاهیلایب کوآلانتظارهاادراکهاكتابخانههاي دانشگاهيلايبكوآلشبكههاي عصبي مصنوعياطلاعاتکتابخانهکیفیت خدماتکتابخانه مرکزی دانشگاه یزدنرونمدل
-
80.
مؤلف : فریبرز محمد هادی ؛ فتحی واجارگاه، دکتر کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 6 ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ، عملکردمدل تحلیل اهمیتـ عملکردکیفیتآموزشعملکرد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (127 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (18 مقالة)
- بین المللی (16 مقالة)
- B (16 مقالة)
- A (15 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- ملی (14 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (9 مقالة)
- د (5 مقالة)