کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (830 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
91.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منافی، هانیه ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 57 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهکیفیت خدماتبازارگراییخدمات بیمهبازارمشتری
-
92.
مؤلف : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 58 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
93.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
94.
مراسل : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ رجبی پور میبدی، بتول ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 60 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهکیفیت خدماتتحلیل شکافابعاد کیفی خدمتدانشگاه علوم پزشکی یزدمدل تحلیل شکافاطلاعاتخدماتکاربرانانتظارات
-
95.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 89 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
96.
مؤلف : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتTOPSISتئوری مجموعههای فازیمدل شکافدادههای فازی
-
97.
مؤلف : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
98.
مؤلف : گرجی، محمد باقر ؛ صیامی، سحر ؛ نورائی، فرهاد ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1389 - شماره 4 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتهمدلیکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
-
99.
مؤلف : سلطان پناه، هیرش ؛ خاکسار، منصور ؛ قصری، محمد کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاييز 1389 - شماره 14 ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدماتخدمات مخابراتیمشتری
-
100.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (130 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- د (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (16 مقالة)
- مؤتمر ملی (14 مقالة)