کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (809 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
101.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ خانلری، امیر ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:المپیک»زمستان 1389 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکیفیت خدماتمدلمشتریانخدماترضایت مشتریوفاداری مشتری
-
102.
مؤلف : حاجیها، علی ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادپاسخگوییعوامل محسوسقابلیت اطمینن و همدلیکیفیت خدمات بیمهایمشتریشرکت بیمهمشتریانکیفیت خدماتادراک مشتریان از کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
103.
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجلة:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
104.
مؤلف : فرهودی، فائزه ؛ باقری، منصوره ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1390 - شماره 85 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 32 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیکیفیت خدماتحالات روحیرضایتمندی مراجعانکتابدارانکتابخانهمقیاسخدمات
-
105.
مؤلف : طاهری، محسن ؛ فرمانی، سکینه ؛ مستوفی الممالکی، رضا ؛
مجلة:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمراکز اقامتیسیمای شهرشهر شیرازمدل IPAگردشگرانهتلصنعتخدماتکیفیت خدمات
-
106.
مؤلف : دموری، داریوش ؛ زارع احمد ابادی، حبیب ؛ طاهری دمنه، محسن ؛ منصوری، حسین ؛
مجلة:المپیک»بهار 1390 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای عصبی مصنوعیشبکهکیفیت خدماتاطلاعاتدانشگاه یزدمشترینرونتربیت
-
107.
مؤلف : غفاری، سعید ؛ کرانی، اکرم ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1390 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت سنجیلایب کوالکتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانهدانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهاطلاعاتخدماتکیفیت خدماتکاربرانمدل لایب کوال
-
108.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
-
109.
مؤلف : احمدی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهار 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مندی تماشاگرانورزشگاه آزادیورزشگاهرضایتکارکنان
-
110.
مؤلف : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (127 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (18 مقالة)
- بین المللی (16 مقالة)
- B (16 مقالة)
- A (15 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- ملی (14 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (9 مقالة)
- د (5 مقالة)