کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 9
-
1.
مؤلف : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
2.
كاتب مسؤول : منصوری، حسین ؛ مؤلف : غفورنیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ صارمی، نرگس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازاریابی محلیسفارشیسازی
-
4.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
-
5.
مؤلف : نصری نصرابادی، شهره ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ رجب زاده، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 59 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سيستم استنتاج فازیسيستم خبرهبانکداری الکترونيکیکيفيت خدماتمدلهای اندازه گيری کيفيت خدمات الکترونيکیE-bankingکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفازیسیستمکیفیت خدمات بانکیسیستم خبره فازیطراحی
-
6.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
8.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
9.
مؤلف : زیویار، فرزاد ؛ ضیایی، محمد صادق ؛ نرگسیان، جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 173 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانسروکوالقابلیت اطمینان
-
10.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری