کلمة المفتاح Brand Position / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ مؤلف : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
2.
مؤلف : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 34 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : اکبری، مرتضی ؛ مؤلف : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان