کلمة المفتاح Consumer behavior / (151 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : پادزهری، پروین ؛ سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهبازاریابی ورزشیبرندمحصولات ورزشی
-
32.
كاتب مسؤول : Dheepalakshmi، S ؛ مؤلف : R.، Geetha ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 92 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionConsumer behaviorfactorsOnline shoppingrepurchaseFondnessand Technology development
-
33.
كاتب مسؤول : علی نژاد، منوچهر ؛ مؤلف : حسینی، محمدرضا ؛ ملائی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی شهری»پاییز 1401 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (38 صفحة - من 131 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفیسنخشناسیتحلیل تماتیکمزونزنان یزدی
-
34.
مؤلف : میرمحمدیان توتکله، سید فرشید ؛ كاتب مسؤول : قربانی قهفرخی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 307 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقصد خریدورزش الکترونیکمشارکت اجتماعی در ورزشتبلیغات دهان به دهان
-
35.
كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛ مؤلف : امامی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 137 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهرفتار مصرف کنندهفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
36.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 122 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
37.
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی
-
38.
مؤلف : حشمتی، افشین ؛ حسین پور، مهدی ؛ کرمی، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : محمدیفر، یوسف ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 228 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:مدلبحرانرفتار مصرفکنندهمفهومپردازیکووید 19مصرفمصرفکنندگانرفتار مصرفیکوویدویروسپژوهش
-
39.
مؤلف : کرمی فرد، فریبرز ؛ رستمی، فرحناز ؛ كاتب مسؤول : گراوندی، شهپر ؛
مجلة:پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه»مرداد 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 114 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهسناریو ویزاردویروس کرونابازاریابی برخطماتریس تحلیل اثرات متقابل
-
40.
مؤلف : سلسبیل، مهسا ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ كاتب مسؤول : رفیعی آتانی، عطاءا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 88 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:علوم رفتاریرفتار مصرفکنندهعلوم شناختیفراترکیبمصرفکنندهاطلاعاتتصمیمگیریتصمیمگیری مصرفکنندهپژوهشکداجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (59 مقالة)
- الف (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)