کلمة المفتاح Consumer behavior / (151 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ نسائی، خبات ؛ كاتب مسؤول : پورحیدری، علیرضا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 277 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهخرید آنلایننتنوگرافیشبکه نگاریعلیبابا
-
52.
مؤلف : زندی، محمد احسان ؛ كاتب مسؤول : ثقفی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرفتار مصرفکنندهزیستبوم نوآوریتحلیل لایهای علتهااقتصاد اشتراکیسیستمپلتفرمپژوهش
-
53.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
54.
مؤلف : محسن زاده شریفی، احسان ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 408 إلی 425 )
الکلمات المفتاحية:بیمهرفتار مصرفکنندهتعویق خریدرفتار خرید بیمهاهمالکاریصنعت بیمهرتبهبندی عوامل
-
55.
مؤلف : اقبالی، بابک ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهفراترکیبانتروپی شانوناثرات زماناطلاعاتشناسایی
-
56.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان
-
57.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (16 صفحة - من 196 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیمسئولیت اقتصادیرفتار مصرفکنندگانمصرفکنندگانمسئولیت اجتماعی شرکترفتار مصرفکنندهسازمانپرسشنامهپژوهشمشتریان
-
58.
مؤلف : بهاری، احسان ؛ روحانی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : همایونی راد، محمد حسین ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1400،سال اول - شماره 3 (10 صفحة - من 42 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعیایران خودرو خراسان رضوی
-
59.
مؤلف : اسدزاده منجیلی، سحر ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجلة:زن و جامعه»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 4 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهساختار خانوادهجایگاه زنانتصمیمگیری خریدزوج های ایرانی
-
60.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، سیدکامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 224 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهصنعت پوشاکرسانههای اجتماعیکاربرانبازاریابیمدلپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (59 مقالة)
- الف (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)