کلمة المفتاح Customer Citizenship Behavior / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
2.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
3.
مؤلف : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ كاتب مسؤول : آقایی، نجف ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتریریسک ادراک شده خدمات
-
4.
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 96 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:محصولات خارجیصنعت لوازم خانگیرویکرد آمیختهرفتار شهروندی مشتریمشتریانمحصولاتمدلمصرفکنندگانلوازمخانگیرفتار شهروندی مشتریان
-
5.
مؤلف : Maleki، Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Fathi، Farhad ؛
مجلة:School administration»زمستان 1400، سال نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:perceived riskCustomer Citizenship BehaviorKeyword: Quality of perceived servicefootball School
-
6.
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 457 إلی 475 )
الکلمات المفتاحية:نظریهی دادهبنیادرفتار شهروندی مشتریمحصولات لوازم خانگی خارجی
-
7.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : احمدی الوار، زهرا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 123 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریارتباطات داخلیارتباطات رهبریارتباطات متقارنفرهنگ عاطفی
-
8.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 129 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیحمایت اجتماعیفشار زمانیرفتار شهروندی مشتریانقصد ترک مشتریان
-
10.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 77 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریارزش رابطهقدرت رابطهکیفیت رابطه