کلمة المفتاح customer loyalty / (155 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 130 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندلوازم خانگیجایگاه برند
-
52.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : رضائی، مرضیه ؛ تنهاپور، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریوفاداری مشتریبازاریابی رابطهایسازمانهای نوظهورشبکة عصبی مصنوعی (ANN)مشتریمشتریانمدلشبکههای عصبی مصنوعیشبکة عصبی مصنوعیمدل شبکة عصبی مصنوعیمدل شبکه عصبی مصنوعی
-
53.
مؤلف : ولی پور، علی ؛ نورائی، محمود ؛ کاوش، کامیار ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانمسئولیتهای اجتماعیپیامدهای رفتاریبازاریابی علّیفعالیتهای بشردوستانه
-
54.
كاتب مسؤول : باباجانی بابلی، محدثه ؛ مؤلف : سلطانی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (9 صفحة - من 2 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیشرکت هواپیمایی ماهان
-
55.
كاتب مسؤول : محرابیان، پژمان ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراکشدهرضایت مشتریانوفاداری مشتریاناعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
-
56.
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد
-
57.
مؤلف : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : قاسمی نامقی، دکتر محمد ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 56 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندعوامل اخلاقی
-
58.
مؤلف : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (7 صفحة - من 9 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات توصیهایرضایتمندی ارتباطی
-
59.
مؤلف : میر، علی ؛ معروفی نقدهی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیسرمایه اجتماعیوفاداری مشتریان
-
60.
مؤلف : میرحاجیانمقدم، رامونا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریعملکرد سازمانیقابلیتهای فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعاتکارکناننانسازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (40 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)