کلمة المفتاح Electronic Customer Relationship Management / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : jafarnejad، Ahmad ؛ Caro Loox ؛ Monshi، Asif Ali ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»winter 2007, Volume 1 - Number 1 ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:Customer relationship managementStrategyInternetElectronic Customer Relationship ManagementPositional Matrix
-
2.
مؤلف : رسولی، رضا ؛ شهانی، بهنام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رهبریرضایتمندیپیرومبادله رهبرشعب تامین اجتماعی
-
3.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ جعفری، سکینه ؛
مجلة:رهیافت»زمستان 1396 - شماره 68 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریآمادگی الکترونیکیمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریپایگاه استنادی علوم جهان اسلام
-
4.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
-
5.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، مریم ؛ مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
6.
مؤلف : فارسیان، فاطمه ؛
مجلة:حقوق و مطالعات سیاسی»زمستان 1400 - شماره 4 (19 صفحة - من 311 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبانکداری الکترونیکیتصمیمات مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : سیفی، میثم ؛ مؤلف : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 20 (25 صفحة - من 139 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
8.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
9.
مؤلف : کرد، نظاره ؛ سعیدی، پرویز ؛ سمیعی، روح اله ؛ شجاعی، سامره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 4 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکرفتار بازاریابیرفتارمصرفکننده
-
10.
مؤلف : یزدی اسماعیلی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : نادعلی پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 91 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تهرانمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریدفاتر خدمات مسافرتیانتخاب مقصد گردشگریگردشگریمدیراناطلاعاترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمصاحبهفناوری اطلاعات